آموزش مدیریت و پاسخگویی به کامنت های مشتریان در شبکه های اجتماعی
آموزش مدیریت و پاسخگویی به کامنت های مشتریان در شبکه های اجتماعی
در این مجموعه آموزش با اهمیت Comment های مشتریانتان در شبکه های اجتماعی آشنا شده و سپس یاد می گیرید که چطور کامنت های مشتریان خود را در شبکه های اجتماعی دنبال کرده و چطور به نحوی موثر و سود آور به آن ها پاسخ دهید.
عنوان اصلی : Managing Customer Comments
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که بر روی 1 حلقه CD و به مدت زمان 1 ساعت و 11 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش مدیریت کامنت مشتریان در شبکه های اجتماعی آشنا می شویم :
Introduction
Welcome
1. Fundamental Principles
Overview of online customer comments
Connect with the right audience on social media
Threaded vs. nonthreaded conversations
Understand comments as social reinforcement
2. Understanding the Difference in Platforms
Different types of engagement on different platforms
Know your audience on social media
3. The Content You Share
Think about framing your social media posts
Use hashtags in social media posts
Use images to influence social behavior
Use questions in social media posts
Be careful what you talk about online
4. How to Get More from Engagement
The power of the first comment
Increase social media engagement
Build relationships on comment threads
Build relationships with social media influencers
When to edit social media posts
5. Advanced Tips
How to deal with trolls on social media
Learn to redirect attention on a comment thread
How to use comments to connect to people online
Avoid being snarky on social media threads
Allow your community to support your brand
Finish the conversation on your social media post
Conclusion
Wrap-up
مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزشهای ویدیویی و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 1 حلقه CD
مدت زمان آموزش 1 ساعت و 11 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Lynda
این فیلم آموزشی اوریجینال بوده و به زبان انگلیسی ساده و روان ، در محیط نرم افزار و قابل درک برای همه تدریس می گردد.
قیمت : 8800 تومان
روش خرید: برای خرید "آموزش مدیریت و پاسخگویی به کامنت های مشتریان در شبکه های اجتماعی" ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
2-فرم مربوطه را به صورت کامل و صحیح پر نمایید.
3-سفارش خود را درب منزل از پستچی تحویل گرفته سپس هزینه را پرداخت نمایید.
سایر محصولات :
خرید پستی آموزش انجام امور مالی و حسابداری به سبکی بسیار سریع
خرید پستی آموزش ساخت یک سایت رایگان برای بازاریابی و کسب درآمد 50 دلار در روز
خرید پستی آموزش طراحی سایت HTML amp; CSS - برای تفریح یا کسب درآمد
خرید پستی آموزش برنامه نویسی iOS Core Data با Swift تنها در 1 روز
خرید پستی آموزش آسان برنامه نویسی AJAX بوسیله jQuery
خرید پستی آموزش یادگیری Chord Sub amp; Whole Tone Scales در نواختن پیانو
خرید پستی آموزش آسان و سریع SQL
خرید پستی آموزش آسان طراحی لوگو بوسیله Photoshop
خرید پستی آموزش جامع سرویسهای نرم افزار Adobe Color CC
خرید پستی آموزش ساده و کامل کار با فلاش های Canon Speedlight
خرید پستی آموزش هنرمندانه و تجاری طراحی گرافیک با نرم افزارهای Adobe
خرید پستی آموزش مدیریت و پاسخگویی به کامنت های مشتریان در شبکه های اجتماعی
خرید پستی آموزش ساده و کامل کار با فلاش های Nikon Speedlight
خرید پستی آموزش ساخت انیمیشن راه رفتن برای کاراکترهای دو بعدی
خرید پستی آموزش ساخت موشن گرافیک های تبلیغاتی حرفه ای با After Effects
خرید پستی آموزش محاسبه و تحلیل هزینه و سود کسب و کار
خرید پستی آموزش سواد کامپیوتری و آموزش ویندوز 10
خرید پستی آموزش برنامه نویسی وب پارت ها برای SharePoint 2013
آموزش Workflow Foundation مبتنی بر مثال های عملی و کاربردی
دوره Mastering MEAN Web Development
ساخت اپلیکیشن های موبایل با Intel XDK و Parse
آموزش جامع Architecting Azure Solutions (70-534): Secure Resources
ایده های در زمینه کسب و کار عکاسی
آموزش مدل سازی یک جزیره در برنامه 3Ds Max
آموزش تمدن یونان باستان
آموزش Lightroom 5 قسمت 2 : کار با تصاویر
آموزش مدیریت و پاسخگویی به کامنت های مشتریان در شبکه های اجتماعی
کلمات کلیدی :your social media social media postsuse محصول موسسه موزشی این مجموعه موزش اجتماعی موزش مدیریت های اجتماعی موزش social media شبکه های های اجتماعی های مشتریان کامنت های موزش مدیریت مجموعه موزش این مجموعه social media اجتماعی مشتریان کامنت مدیریت پاسخگویی
- ۹۶/۰۶/۱۴